marca 15, 2018

"Surogarka" - Louise Jensen

Tytuł: Surogatka
Liczba stron:400
Ocena: 10/10
Wydawnictwo: Burda
Tłumaczenie: Aga Zano


"GENIALNY THRILLER. TRZYMA W NAPIĘCIU DO OSTATNIEJ STRONY."

Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym do czego jest zdolna kobieta, która pragnie dziecka, a nie może go mieć? Kat, Głowna bohaterka i jej mąż Nick próbowali wszystkiego, żeby zostać rodzicami. Po ostatniej porażce chcieli całkowicie się poddać, jednak na horyzoncie pojawiła się Lisa, przyjaciółka Kat z dzieciństwa, która daje parze ostatnią szansę na spełnienie tego marzenia. Przeszłość obu pań, a także Nicka jest pełna mrocznych sekretów. Lisa popada w paranoje, gdy Lisa, która zgodziła się być surogatką nie mówi jej wszystkiego. Kat była pewna, że kiedy Lisa urodzi dziecko, wszystko będzie miało szczęśliwe zakończenie. Niestety demony przeszłości zaczynają dopadać Kat i w jej perfekcyjnym życiu pojawiają się rysy. Kobieta próbuje stawić czoło widmom z przeszłości, jeśli chce ocalić rodzinę. 

Cała historia przedstawiona jest jako mieszanka teraźniejszości i przeszłości po to aby czytelnik wiedział skąd wzięły się poszczególne zachowania u bohaterów tej książki. Książkę czyta się w napięciu od samego początku aż do samego końca, ale koniec tej historii to istna jazda bez trzymanki. Gdy byłam już pewna, że jeden wątek rozgryzłam i byłam zła na główną bohaterkę, że jest tak naiwna, pojawił się zupełnie inny wątek, który pokazał, że nie mam racji. Zakończenie sprawiło, że nie mogłam się oderwać przez co zarwałam pół nocy. Końcem tej powieści byłam tak zaskoczona, że gdy ją skończyłam i odłożyłam, zastanawiałam się czy nie przyśni mi się w nocy to wszystko czego się dowiedziałam. Wielkie brawa dla autorki, która tak wykreowała to wszystko, że nawet wątki poboczne były mroczne i dość istotne. Każdy szczegół zapisany w tej książce był po coś.
Okładka tej książki jest fenomenalna. Prosta, ale to czarne tło oddaje życie wszystkich bohaterów, którzy występują w tej książce. Cieszę się, że ostatnio trafiają do mnie książki na tak wysokim poziomie. Mam nadzieję, że się to nie zmieni, ponieważ rok 2018 zaczął się wspaniale pod kątem czytelniczym i oby taki pozostał. 

Za egzemplarz dziękuję:

8 komentarzy:

  1. Była to najlepsza książka,jaką do tej pory przeczytałam w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat w tym roku trafiam na same dobre pozycje, dlatego ciężko mi stwierdzić która z nich jest najlepsza. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetna książka, ja też ją recenzowałam i uważam, że zasługuje na to żeby ją tak wysoko ocenić... Cudeńko.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/basnik-beata-majewska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele o tej książce i myślę, że z pewnością niedługo trafi na moją książkową półkę. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedlug mnie to obowiązkowa lektura dla osób lubiacych ten gatunek literacki 😊 pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo chcę przeczytać tę książkę, ale jakoś narazie nie chce wpaść w moje ręce :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Książki moja miłość , Blogger