lipca 02, 2018

"I że Cię nie opuszczę" - M. Richmond


Tytuł: I że Cię nie opuszczę

Tłumaczenie: Maria Smulewska

Liczba stron: 485

OCENA 7/10

 Alice jest odnoszącą sukcesy prawniczką, a Jake jest terapeutą oraz współwłaścicielem poradni psychologicznej. Świeżo upieczone, kochające się małżeństwo Alice i Jake otrzymują w prezencie zaproszenie do elitarnego klubu dla małżeństw o nazwie Pakt. Jego celem jest wspieranie par w staraniach o szczęśliwy i nierozerwalny związek za wszelką cenę…. Pakt to obowiązki i kary, które są wymierzane w nietypowy sposób. Jak daleko można się posunąć, aby chronić swoje małżeństwo.


Autorka miała świetny pomysł na fabułę. Historia rzeczywiście była wyjątkowa i  inna niż wszystkie, ale nie został wykorzystany jej potencjał. Nie ma tutaj tak obiecywanego na okładce napięcia. No może pod koniec, była taka jedna sytuacja, ale to około 70 stron z całej książki. Bardzo nie lubię, kiedy polecajki z okładki są „strzałem w kolano” dla danej pozycji. Na okładce mamy wzmiankę o tym, że jest to „fenomenalny thriller psychologiczny”. Czy taki fenomenalny to bym nie powiedziała i trochę daleko mu do psychologicznego. 
Bohaterowie są bardzo dobrze wykreowani, a sama autorka ma bardzo lekkie pióro. Czyta się tę pozycję dość szybko i jest ona wciągająca mimo niedociągnięć. Zakończenie bardzo mi się podobało, ponieważ nie spodziewałam się takiego obrotu spraw. Polecam tę książkę ze względu na jej wyjątkowość. 

Za egzemplarz dziękuje Wydawnictwu Otwartemu! 


2 komentarze:

  1. Książka już na mnie czeka i niebawem również będę ją czytała. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Książki moja miłość , Blogger