października 28, 2018

"Wielki ogarniacz życia" - Pani Bukowa


Tytuł: Wielki ogarniacz życia, czyli jak być szczęśliwym nie robiąc niczego
Liczba stron: 304
Ocena 8/10


„Wielki ogarniacz życia” jest lekturą z dużą dawką dobrego humory, którą czyta się w ciągu jednego dnia. Jak już zaczniesz ją czytać to nawet nie wiesz kiedy ją skończysz. Pani Bukowa – kobieta, której nieudolne próby ogarnięcia życia śledzi na facebooku już niemal pół miliona osób. Mówi otwarcie to, co myślą wszyscy. Lubi jedzenie i internety. I wino. I leżeć sobie. Szczerze mówiąc był to niezły przerywnik. Zaczęłam ją czytać, żeby zobaczyć co to w ogóle jest, a zanim się zorientowałam to już ją skończyłam. Zastanawiam się jak musiałam wyglądać z perspektywy innych osób, siedzących koło mnie, ponieważ cały czas miałam uśmiech na twarzy. Całą książkę przeczytałam w drodze powrotnej do Polski z Madagaskaru. Było to 10,5 godziny z czego przeczytałam jeszcze pół innej książki. Ta opinia jest krótka, ponieważ nie chce spoilerować i fajnie by było gdybyście całą historię poznali bezpośrednio z książki, a nie skrótowo z mojej opinii.
Jestem strasznie ciekawa kolejnej części, bo ta bardzo mi się podobała. Polecam ją każdej kobiecie na wyluzowanie i odstresowanie, która w tej książce na pewno odnajdzie kawałek samej siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Książki moja miłość , Blogger